Slö

Är lite slö idag och har varit lite seg typ hela dagen, kall har jag också varit för i skolan är det väldigt kallt och hemma e de kanske bara 17grader eller nått sånt. Vill verkligen se filmen Valentines day kände jag idag men har inte pallat. Tänkte se den efter skolan men var med maja och vi gjorde varm choklad för vi frös väldigt mkt när vi kom hem det var liksom väldigt kallt ute. Vi satt och såg på One Tree Hill och de e ju alltid bra men det var ett avsnitt som jag redan sett men bra ändå. Sitter  fortfarande framför tvn men har tagit en dusch och gått med hundarna efter middan. Fast de e inge bra på tv just nu så kanske att jag ser på Valentines day nu ist..




Will the sweet things you do
Be for somebody new
Tell me what to do
Am I losing you?



Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0