Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief

Jaha nu har jag sett den filmen, den var faktiskt (enligt mig) lite bättre än harry potter men jag är ju ändå inget fan av dom filmerna såå. Kanske inte nån sån film som man vill se igen bara lagom bra liksom ;) Har man estt trailarna blev det ju inte såå många överraskningar egentligen men det gjorde inte så mkt. Man hoppades lite på ett annorlunda slut men kan ju inte avslöja allt för då blir det ju inge kul för er som läser att se den. Men eftersom jag såg den i jättedålig kvalla så kanske jag inte hängde men 100% i allt så kanske att jag ser den iigen när den kommit ut på DVD eller liknande, tror inte att jag slösar 100kr på den för att se den på bio det e den inte värd enligt mig.



Hade tänkt gå och se snabba cash med familjen ikväll men det blev inte tyvärr men sånt e livet. Verkar vara en sjukt bra film å så skulle pär ju bjuda såå de e aldrig fel, även om jag inte så ofta gillar svenska filmer ;) nog för att en svensk film e min favorit (Ondskan) sett den säkert 5ggr minst, men vissa gillar jag inte. Mamma hade först tänkt att vi skulle se Farsan men det ville inte jag. Har annars haft en underbar alla <3 dag. Fick frukost på sängen, semlor till lunch och sen fixade mamma en trerätters till middag, nån macka, kyckling å potatis (med antes sås) och sen chokladpudding. Blev grymt gott vill jag lova.

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0