Half way there

nu e de äntligen onsdag å halva veckan e slut!!! hade hk prov idag och fick 1p ifrån MVG!!! :D hade blivit ännu gladare om jag faktiskt fått MVG men e nöjd ändå, plus att jag å sara gjorde klart rit-tekniken (på VG nivå) och det känns också väldigt bra :P
första gången ni ser mig i uppsatt.
vet att jag mest laddar upp webbilder men min kamera har något emot mig och jag vet inte varför den jävlas så mkt. ska plugga till so-provet imorrn och ska be pappa förhöra mig snart så jag vet vad jag kan å vad som ska pluggas mer på. har fortfarande lite ont i ryggen men kom på att det kan bero på mina skor, går man i dåliga skor för mkt kan man väl få ont i ryggen(?) men nu ska det pluggas lite till.

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0