Dusch

Hur härligt som helst eller vad!?!?! Me love iaf. kom ganska nyss därifrån och ska smörja in ansiktet med en ansiktskräm. Snart e de ju fredag snart och imorrn på skolan ska vi ha dunderdagen (xD) och då ska jag ha hk hela dagen och vi ska baka pizza som vi kommer äta till lunch sen ska vi också göra en smothie och kladdkaka med daim, hur najs som helst tycker jag. Sen på lördag nån gång på eftermiddagen ska pappa skjutsa tillbaka mig till böle och sen e konfaträff på söndag, middag å fortet. sen e de prao som gäller, ska på nybro konditori och vara där i en vecka och vi får väl se hur det går men jag hoppas att jag ska klara mig bra. Börjar dock 07.15 men får väl skulla mig själv som valde att praoa där xD sitter och ser på os, damer stafett och det går väl sådär men pappa trodde inte att vi skulle ta medalj så hoppas inte på så mkt.

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0